Forum de Davos: Oxfam dénonce «le virus des inégalités» en pleine pandémie de Covid-19 ...United Arab Emirates

News by : (rfi) -
Comme chaque année, à la veille de la réunion du Forum économique mondial de Davos, Oxfam publie son rapport sur les inégalités dans le monde. L'occasion pour l'ONG de dénoncer une fois encore l'écart entre les plus riches et les pauvres.

Hence then, the article about forum de davos oxfam denonce le virus des inegalites en pleine pandemie de covid 19 was published today ( ) and is available on rfi ( United Arab Emirates ) The editorial team at PressBee has edited and verified it, and it may have been modified, fully republished, or quoted. You can read and follow the updates of this news or article from its original source.

Read More Details
Finally We wish PressBee provided you with enough information of ( Forum de Davos: Oxfam dénonce «le virus des inégalités» en pleine pandémie de Covid-19 )

Last updated :

Also on site :

Most Viewed News
جديد الاخبار